poniedziałek, 27 maja 2024

Dziurawe Sample R.I.P.

Do podjęcia tej decyzji przygotowywałem się od dłuższego czasu. Nie chciałem jednak deklarować pewnych stwierdzeń, których nie mógłbym potem dotrzymać (coś na wzór raperów kończących kilkukrotnie kariery). 

Działalność dziennikarską prowadziłem od ponad dziesięciu lat, skupiając się głównie na początkach hip hopu i kontaktach z ludźmi z USA. Dziękuję zatem każdemu kto zaufał polskiemu "nerdowi" i podzielił się swoją historią. Dla mnie osobiście to spełnienie dziennikarskich ambicji i śmiało mogę powiedzieć: "Zrobiłem, co miałem zrobić".

Powodów podjęcia decyzji zaprzestania działalności jest kilka i nie zamierzam o nich wspominać. 

Konwencja tworzenia bloga, opisywania historii oraz przeprowadzania wywiadów się skończyła. 

Dziękuję Wszystkim za każde dobro słowo!
To była niesamowita przygoda.

Brak komentarzy: