niedziela, 20 października 2013

''12 Bailey & Bridges - Come And Get It (1985) vs. ''12 Nicolas Jaar - Come 'N' Get It (2010)


Jadąc samochodem razem z jedną z najbliższych mi osób, w głośnikach poleciał kawałek, który dziś jest mi niezmiernie miło prezentować. Nie znając go wcześniej, bynajmniej nie mogłem sobie przypomnieć czy było mi dane słyszeć go wcześniej, poczułem, że muszę poznać tytuł i wykonawcę utworu. Udało się to z pomocą Noemi, za co jestem jej mega wdzięczny! Po wsłuchaniu się w nowy utwór jak się okazało w wersji Nicolas'a Jaar, pochodzącego z Nowego Jorku, dj i producenta, nie mogłem uwierzyć, że jest to dość świeży produkt... Zbyt dużo znajdowało się w nim przesłanek i czystego brzmienia 80's style, które dziś jest oczywiście bardzo popularne, lecz mimo wszystko prezentowane z nowym smakiem i w odświeżonym stylu. Tak więc zabrałem się za konkrety "dig' in" i tak trafiłem na singiel Bailey & Bridges - Come And Get It z 1985 roku. Zremiksowany numer Jaar'a, który został poddany lekkiej modyfikacji, słucha się również doskonale, głównie ze względu na zachowany oryginalny smak, z przed ponad 25 lat. Polecam ten imprezowy, funkowy killer!

@ Nicolas Jaar - Come N Get It (2010)

Brak komentarzy: