piątek, 29 czerwca 2012

"One more Shaft & It's gotta be The Thief" - Isaac Hayes & Tangerine Dream

Moonlight Records
27 Bridge Street 
Wrexham
Wales, UK








Czy czasami zdarza się by coś mówiło, że jest wam przeznaczone?

Zachodząc dziś do lokalnego, i raczej jedynego sklepu w północno-walijskim miasteczku Wrexham, gdzie można dostać płyty z drugiej ręki, udało mi się kolejny raz uzyskać "dobry deal" na woski. Tutaj zaczęła się na dobre , lata temu moja przygoda z Kulturą Hip Hop i zbieraniem płyt z "westsideowym"gangsta rapem, które w większości przejął YabCo, ale i tutaj narodziła się pasja do czarnych krążków. Przed laty udało mi się nabyć w Moonlight dyskografię Gary'ego Numan'a oraz Tubeway Army. Dziś spośród dziesiątek pozycji, które oferują, w ręce wpadł mi "Shaft" oraz "Thief". I nie powiem, że nie pożądałem tych krążków, szukając ich od jakiegoś czasu, po za aukcjami w internecie.

"Lucky Strike"

Na koniec wyszedłem z torbą "full of digins"za jedyne "25£ quid", a po znajomości Brian dorzucił ''7 Blondie i Imagination.


Gdyby kiedyś ktokolwiek gościł w na walijskiej ziemii, warto zajrzeć do Moonlight, a nóż coś się trafi... Peace!

Brak komentarzy: