piątek, 9 lipca 2010

kOOl Sayin'... Thanx! OSC Sayin'... Thanx!


Podsumowując ostatnie wydarzenia na OSB#5 The Show Must Go On, chciałem przelać moje myśli na łamy naszej strony...

Mianowicie chciałem podziękować:

Współorganizatorowi, za kawał dobrej roboty i ogarnięcie eventu pod moją nieobecność. Wielka 5! Respect eF!

Zaproszonym uczestnikom za przybycie i współtworzenie klimatu OSB! Przede wszystkim:

Druh Sławek
C-Tix
Dope MC YabCo
MC Rat
UZN & PSKHH Crew's
kOOl Martha
OSB! Battle Jury: bboy Kosa, bboy Macio, bboy Mojżi

Szczere i wielkie podziękowania dla wszystkich ekip bboy's & bgal's, które tak licznie przybyły na nasz event! Fresh!

Serdeczne dzięki! Dla jednoosobowej ekipy z 360-ki... za nakręcony materiał!
5! Dla grona fotoreporterów, fotografów, którzy nie wiadomo jak przecisnęli się ze sprzętem przez strzeżoną bramkę i pstrykali genialne foty!
Wracając do bramki... 5! Dla chłopaków z Bydgoskiego za ogarnięcie tematu oczywiście z pomocą Prince'a z ŁDZ oraz Fresh! Panamski'ego!

Osobno chciałem podziękować Emilce & Noemi za połączenie urodzin z eventem OSB! Many Thanx! Gal's! Wszystkim gościom eventu... Tym zaproszonym oraz tym którzy niespodziewanie do nas "wpadli"!

Dziękujemy:

Klub eNeRDe
Snake Dance
Urban Flavors
Toruńska Scena HipHop
Break.pl
Kulturalny Toruń
Mobilizacja
Radio Rewers
PopKiller
Radio Sfera
UKnowHowWeDo
W Barwie Dźwięku

kOOl MiKe
W imieniu Oldschoolers Crew

Poza tym propsy dla Zero & Replisia, C-Tix, Tęcza, Zulu Crew za pomoc i promocję!
Jeśli o kimś szczególnym zapomniałem, przepraszam...

Peace!

Brak komentarzy: