sobota, 6 marca 2010

New York is like Mekka, London is like Jerusalem ...

Przechadzając się dziś zamyślony i zmęczony po pracy (dokładnie po Upper Tooting Road) przemknęła mi przez głowę jedna myśl... "Vinyls". Mianowicie w ten słoneczny, dość ciepły dzień na mojej drodze stanął sklep... gdzie między innymi były płyty z drugiej, a raczej po przejrzeniu materiału nawet i z trzeciej albo czwartej ręki... Oprócz płyt było tam wiele niepotrzebnych rzeczy... Niczym "Polski Lombard"... ale wielobranżowy. Zabierając się do "Digg In" czułem, że coś znajdę ciekawego, ale moje przeczucia przeszły moje najśmielsze oczekiwania... Powiem wam tylko na co trafiłem między innymi...

Single: Dj Jazzy Jeff & Fresh Prince, Kurtis Blow, Tyrone Brunson, Raw Silk, Dj Hollywood, Ice-T, Rock Steady Crew i mrowie innych ciekawych pozycji...
LP: 8 LP Street Sounds (które dla mnie są, jak "gwiazdki z nieba"), U.T.F.O., New Jack City OST... na dokładkę Beat Street Vol. 1, na półce którą zobaczyłem wychodząc...

I just lost my mind... co to będzie gdy wybiorę się na Camden Town czy Notting Hill... (prawdopodobnie tam znajdują się prawdziwe "świątynie" z woskami)

Wtedy zachciało mi się zawyć... Can You Digg It?! (Niczym "Cyrus" w The Warriors Walter'a Hill'a)

A to wszytko w podupadającym sklepiku (prowadzonym przez bardzo miłe starsze małżeństwo) z rzeczami z drugiej ręki... Po prostu... Damn! I say DAMN!
Spędziłem tam kilka godzin, analizując i przeglądając znalezione płyty... Jednym minusem był ich fatalny stan (nawet skreczując na najgorszych systemach nie da się tego z nimi porównać...). Większość nie nadawała się do odsłuchu a co dopiero do normalnego użytkowania... Moja dusza, pękła... bo aż się człowiek gotuje widząc jak takie skarby są niszczone, bądź zniszczone i nie ma z nich już pożytku... F*ck!

Wracając, chce wam powiedzieć, że ceny w granicach od 0,99 do 3,99... (czyli łatwo przeliczyć na PLN), więc jeśli nie chcecie robić z siebie idioty (nie z Media Markt) i przepłacać na "popularnej stronie internetowej z aukcjami" (nazwy nie podam, ale wszyscy wiecie o co chodzi) to odkładajcie kasę i zapraszam do winylowej "Mekki" Europy!

Peace!

Na smak: Raw Silk - Do It To The Music 12''

By The Way... Pozdrawiam Replisie która kocha ten numer! Podobnie jak Ja!

1 komentarz:

replisia pisze...

Serwus!
Dzięki za pamięć :)
Music takes you higher