poniedziałek, 30 lipca 2012

In Japan They're Still New Jack Swingin'!

Coraz więcej dostaję znaków, że powinienem baczniej śledzić scenę muzyczną w Japonii. Ostatnio na swoim blogu podałem dwa klipy niejakiego Dj'a Go, które są idealnym G-Funkiem. A jako, że oprócz Gangsta Funku moim ulubionym rodzajem muzyki jest właśnie New Jack Swing, to postanowiłem wpisać w wyszukiwarkę YT "new jack swing 2012" i gdzie mnie to zaprowadziło? Znowu do mega wczutych Japończyków! Klip Zen-La-Rocka (swoją drogą świetna, oldschoolowa ksywka) z udziałem BTB New Jack Ur Body przenosi nas 20 lat wstecz! Pełen smaczków, nawiązań do Fresh Prince'a czy MC Hammera, przepełniony charakterystycznymi dla NJS motywami teledysk DOSKONALE pasuje do prześwietnego beatu! I mimo, że nie rozumiem ani słowa to śpiewu Japończyków słucha się naprawdę dobrze i ogólnie cały kawałek zachęca do tańca. Oszalałem! Niestety nasuwa mi się jedna smutna myśl patrząc na klip ten lub wspomnianego Dj'a Go, że my Polacy jesteśmy strasznie ponurym społeczeństwem i całkowicie brak nam dystansu do samych siebie. No ale nie ma co smucić tylko "New Jackować swe ciało!

Brak komentarzy: